პროექტის სახელწოდება
|
ზეპირსიტყვიერების ნიმუშები ჩემს
სოფელში.
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
თემა:
ზღაპრების, ლექსების, გამოცანების , ანდაზების შეგროვება.
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ
მოიძიონ ინფირმაცია
დამოუკიდებლიდ.
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ შეაგროვონ
მასალა საპროექტო თემისათვის.
|
პროექტის მიზანი
|
ხალხში შემორჩენილი ზეპირსიტყვიერების ნიმუშების შეგროვება
და ჩაწერა.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
VII კლასი
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
3 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
ზეპირსიტყვიერების ნიმუშების შეგროვებით მოსწავლეები გამოუშვებენ კედლის გაზეთს.
|
უნარ-ჩვევები
|
თემში მუშაობის ,დამოუკიდებლად ინფორმაციის დახარისხების და მოპოვებული
მასალების განზოგადების უნარ-ჩვევები.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
საკანცელარიო ნივთები. ვიდეო აპარატურა.
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
მოსწავლეები გადიან
თემში, არჩევენ მათთვის საინტერესო
რესპოდენტებს.
აგროვებენ და იღებენ სურათებს, იღებენ ვიდეო მასალას, ქმნიან ელექტრონულ
პორტფოლიოს.
ამზადებენ პრეზენტაციებს.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ქართ.
VIII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა
მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს და თავადაც იყენებს
საშუალებებს (მაგალითად, მწერლის, საზოგადო მოღვაწის გამონათქვამების/მოსაზრებების
დამოწმება, მიმართვის ან ემოციის გამოხატვის ფორმები და სხვ.), რომლებიც შეესაბამება
სხვადასხვაგვარ აუდიტორიასა და მიზნებს;
·
აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის
დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს;
·
წერს კონკრეტულ პრობლემაზე
სხვადასხვა პოზიციიდან და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის (მაგალითად, სკოლაში არსებული
პრობლემური სიტუაციის შესახებ წერს მშობლის, თავად მოსწავლის, დირექტორის და ა. შ.
პოზიციიდან);
·
წარმოადგენს პრობლემური საკითხის
შესახებ ინფორმაციას სხვადასხვა მიზნით (დარწმუნების, თანაგრძნობის გამოწვევის მოტივით
და სხვ.).
ქართ.
VIII. 12. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული
სტრუქტურებისა და ხერხების მართებულად გამოყენება სხვადასხვა სახის ტექსტების შესაქმნელად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სწორად ხმარობს ზმნის დრო-კილოთა
და ქცევის ფორმებს;
·
იცავს პუნქტუაციისა და მართლწერის
სალიტერატურო ნორმებს;
მათ. VII.15. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი
მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად
ხელსაყრელი ფორმით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ლამარა ქურციკიძე.l.qurcikidze26@gmail.com
|
воскресенье, 7 апреля 2013 г.
ზეპირსიტყვიერება ჩემს სოფელში.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий